Măriți eficiența asistenței cu instrumente inovatoare
Gestionați-vă toate conversațiile și utilizatorii într-o singură fereastră și uitați de celelalte. De acum doar dvs. și clientul sunteți conectați folosind SmartChat. Sunteți gata să începeți?
Managementul conversațiilor
Gestionați-vă cu ușurință toate conversațiile într-un singur loc cu interfața noastră user-friendly. Căutați conversațiile, ștergeți mesajele, verificați statutul online a utilizatorilor, și vedeți în timp real când ei culeg texte.
- Șterge mesajele
- Descarcă conversațiile
- Căutați conversații
- Statutul online și typing
Articole din Baza de cunoștințe
Oferiți mai rapid suport clienților, și reduceți întrebările managerilor cu Baza de cunoștințe multilingvă integrată. Creați în câteva minute o zonă de Help Center accesibilă pe o pagină specializată, sau în chat.
- Pagina dedicată articolelor
- Widget de căutare articole
- Categorii
- Multilingual
Editor de mesaje
Creați mesajul perfect, utilizând peste 3000 de emoji și formatând textul cu sintaxa de marcare inspirată de Slack. Surprindeți utilizatorii cu mesaje HTML personalizate, și atașați conținut media și fișiere într-un singur click.
- Formatarea textului și marcaje
- 3000+ emoji-uri
- Atașamente multiple
- HTML personalizat
Răspunsuri salvate
Economisiți timpul prețios, și evitați nevoia să mai repetați aceleași răspunsuri. Cu răspunsurile salvate, nu va mai trebui să tastați aceleași mesaje mereu. De asemenea, puteți salva mesaje extinse și conținut personalizat.
- Inserează cu comenzi rapide
- Salvați și reutilizați mesajele
- Salvați conținut personalizat
- Salvați mesaje extinse
Departamente
Organizați conversații și atribuiți manageri în departamente diferite. Transferați regulile astfel, încât conversațiile să ajungă întotdeauna la persoanele potrivite. Direcționați conversațiile și expediați notificări prin email departamentului necesar.
- Notificarea departmentului prin email
- Actualizați conversațiile departamentului
- Restricționați accesul la conversații
Notificări
Nu pierdeți vizitatori. Din contra: atrageți-i cu un set complet de notificări.
Notificați utilizatorii și managerii prin email de fiecare dată, când vine un mesaj nou.
Notificări Push
Notificați utilizatorii și agenții cu notificări Push de fiecare dată, când vine un mesaj nou.
Notificări Desktop
Notificați utilizatorii și agenții cu notificări Desktop de fiecare dată, când vine un mesaj nou.
Notificări SMS
Notificați utilizatorii și agenții cu SMS de fiecare dată, când vine un mesaj nou.
Notificări Flash
Actualizați titlul paginei din browser de fiecare dată când primiți un mesaj nou.
Sunete
Emiteți un sunet la primirea fiecărui mesaj nou.
Contor roșu
Afișează un cerc roșu cu numărul curent de mesaje necitite.
Agenți și administratori
Toate tipurile de notificări sunt disponibile și în zona administrativă.
Vor fi mai multe
Mai multe tipuri de notificări vin în versiunile viitoare. Rămâneţi aproape!
Rândul în timp real
Notificați vizitatorii în timp real despre poziția lor în rând, și timpul de așteptare. Distribuiți automat conversațiile între toți managerii disponibili, și setați o limită pentru chat-urile simultane.
- Timpul de așteptare, și poziția în rând
- Setați limita maximă de chat-uri simultane
- Actualizări în timp real
Rutarea și atribuirea managerilor
Atribuiți conversațiile managerilor disponibili proporțional, sau lăsați utilizatorii să-și selecteze managerul preferat. Maximizați eficiența și satisfacția clienților dvs cu soluțiile noastre avansate de rutare.
- Redirecționarea automată a chat-urilor către manageri
- Permiteți utilizatorilor să aleagă managerul preferat
Email Conveyor
Utilizați conveyor-ul pentru a răspunde la mesajele utilizatorilor din poșta, și pentru a converti mesajele email în comenzi. Utilizatorii de asemenea pot răspunde managerilor și prin email! Setarea acestei caracteristici nu necesită nicio configurație pe partea serverului.
- Răspundeți utilizatorilor prin email
- Utilizatorii pot răspunde prin email
- Fără configurație pe partea serverului
Integrare
Trimiteți și răspundeți la mesaje WhatsApp, mesaje Facebook, mesaje Telegram, mesaje text, emailuri, tichete și mesaje de chat în panoul de asistență. Economisiți timp cu comunicarea care are loc într-un singur loc.
- Messenger
- Telegram
- Slack
- Mesaje text
- Mesaje email
Traduceri în timp realAplicație IA (inteligența artificială)
Comunicați fără efort cu clienții în limba preferată de ei. Sistemul nostru traduce automat mesajele dintre utilizator și manager sau chatbot, asigurând o comunicare lină și eficientă.
- Traduceri în ambele direcții
- Traduceri în timp real
- Chatbot multilingv
- Realizat de Google Translate
Răspuns inteligentAplicație IA (inteligența artificială)
Răspunsul inteligent (Smart Reply) economisește timp managerilor, sugerând răspunsuri rapide la mesajele managerilor în timp real, folosind inteligența artificială. Obțineți răspunsuri sugerate în limba utilizatorului atât de la OpenAI, cât și de la Dialogflow.
- Sugestii de la OpenAI și Dialogflow
- Sugestii multilingve
Rescrierea mesajuluiAplicație IA (inteligența artificială)
Rescrieți și îmbunătățiți-vă mesajele instantly cu funcția noastră de rescriere cu un singur click, dezvoltată de OpenAI! Trimiteți fără efort mesaje prietenoase și profesionale!
- Revitalizează-ți mesajele cu o notă prietenoasă sau profesională
- Realizat de OpenAI
Corectarea ortografieiAplicație IA (inteligența artificială)
Remediați automat și în timp real orice greșeală de ortografie din mesajele managerului, fără efort, în orice limbă. Spune-ți adio greșelilor de ortografie, pentru totdeauna! Datorită tehnologiei OpenAI
- Remediați orice greșeală de ortografie
- Corecție ortografică multilingvă
Mesagerie directă multi-utilizator
Trimiteți direct utilizatorilor mesaje de chat, emailuri și mesaje text în timp real. Utilizați câmpuri de îmbinare personalizate pentru a personaliza fiecare mesaj și pentru a trimite automat notificări.
- Se suportă mesaje email, SMS și mesaje text
- Trimite mesaje către mai mulți utilizatori
Ratingul managerilor
Adunați feedback-uri despre experiențele de live chat ale clienților dvs. și le folosiți pentru a îmbunătăți serviciile sale. Verificați evaluările managerilor dvs. și trimiteți mesaje post-chat.
- Chat rating
- Raport de evaluare
- Mesaje și sondaje post-chat
- Lucru cu tickete
Tickets
Oferiți clienților ajutor imediat prin interfață unică, încorporând pe website zonele de tickete pentru clienți. Această funcție necesită aplicația Tickets.
Mesaje Offline
Trimiteți utilizatorului un mesaj, sau afișați un banner când nu este programul de lucru, sau când toți managerii sunt offline. Personalizați mesajul pentru a-l afișa numai atunci când doriți, și așa, cum doriți.
- Multe tipuri de mesaje și modele
- Afișează orarul
- Opriți afișarea managerilor
Rapoarte
Primiți statistica performanței chat-ului, și a managerilor dvs.
- Conversații zilnice
- Conversații ratate
- Durata medie a conversațiilor
- Înregistrări de conturi
- Abonare și rapoarte
- Vizitatori zilnici
- Lead-uri zilnice
- Utilizatori zilnici
- Căutări și vizualizări de articole
- Browsere și sisteme de operare
- Rating-ul managerilor
- Timpul de răspuns al managerilor
- Durata medie a conversațiilor cu managerul
- Țări și limbi
- Disponibile mai multe, vor fi și mai multe!
Mai multe caracteristici
SmartChat oferă un set extins de instrumente pentru businessul mic și mijlociu
Transcript
Descărcați textele cu transcrierile conversațiilor, și trimiteți fișierele utilizatorilor.
Routing
Distribuiți automat conversațiile între toți managerii.
Note interne
Adăugați note interne la conversații, și discutați cu alți manageri.
Tag-uri
Organizați și clasificați fără efort conversațiile cu ajutorul tag-urilor.
Detectarea coliziunilor la manageri
Preveniți implicarea a mai mulți manageri la aceeași conversație.
Actualizari automatizate
Actualizare cu un clic și actualizări automate pentru plugin și aplicații.
Multilingual Platform
SmartChat este tradus în 41 de limbi. Puteți să adăugați chiar și propria versiune.
Comenzi rapide de la tastatură
Măriți productivitatea, și economisiți timp cu comenzile rapide de la tastatură.
Atașamente, Media și Lightbox
Trimiteți mai multe atașamente și conținut media. Deschideți și vizualizați imaginile în Lightbox
Documentație
Ai nevoie de ajutor? Profită de documentele extinse.