Condiții p/u clienți, ca să intre usor în contact

Eficientizează-ți marketingul cu "Live Chat"

Combinând prezența umană cu asistența în timp real, chatul live oferă o oportunitate unică de marketing. De fiecare dată când este folosit, consumatorilor îl adoră, vânzările cresc și veniturile cresc vertiginos.



Mesaj în pop-up

Afișați mesaje pop-up pe site-ul dvs. Utilizați texte și imagini de profil, pentru a vă evidenția. Creați mai multe ferestre pop-up, și afișați-le automat când e cazul.


  • Multiple ferestre pop-up
  • Ferestre pop-up automatizate
  • Multilingual

Mesaj de întâmpinare

Trimiteți un mesaj de bun venit prima dată, când un utilizator vă vizitează site-ul web, sau deschide chatul. Afișați-l la încărcarea paginii, sau când utilizatorul deschide chatul, și creați mai multe mesaje prin automatizări.


  • Opțiuni multiple
  • Mesaje multiple, și automatizate
  • Multilingual

Mesaj de tip Follow-up

Trimiteți un mesaj, prin care să solicitați e-mailul utilizatorului dacă niciun manager nu răspunde în 15 secunde. Această funcție poate fi utilizată, și dacă toți managerii sunt offline. Sunt posibile numărul de telefon, și alte câmpuri.


  • Suport numărul de telefon și alte câmpuri
  • Multilingual

Mesaj de abonare

Folosiți chatul live, pentru a vă mări numărul de abonați la newsletter. Trimiteți mesaje către adresele de e-mail ale utilizatorilor, care le solicită, configurați cum doriți viitoarele e-mailuri de confirmare. Această funcție se integrează cu majoritatea serviciilor de marketing prin e-mail.


  • Integrare cu principalele servicii de newsletter
  • Mesaje și e-mail-uri multilingve

Newsletter Subscription

Mișcați utilizatorii mai departe prin pâlnia dvs. de vânzări, abonându-i la serviciul dvs. de Newsletter atunci, când ei vă oferă un e-mail prin chat live. Opțional, poteți crea o listă custom, și includeți numele utilizatorului.


  • Mailchimp
  • Elastic Email
  • Campaign Monitor
  • Sendinblue
  • SendGrid
  • HubSpot
  • Moosend

  • GetResponse
  • ConvertKit
  • ActiveCampaign
  • MailerLite
  • Mailjet



Automatizări & Triggere

Automatizările vă permit să trimiteți mesaje, să afișați ferestre pop-up, să personalizați designul chatului și multe altele atunci, când condițiile (triggere) specifice – stabilite de dvs. – sunt validate. Accesați mai mult de 13 condiții, și 5 tipuri de automatizare.


  • Mesaje, ferestre pop-up, e-mailuri, SMS și design
  • Peste 13 triggere

Mesaj direct Multi-Users

Expediați utilizatorilor dvs. mesaje de chat direct, e-mailuri și mesaje text în timp real. Personalizați fiecare mesaj cu câmpuri customizate, și trimiteți automat notificări.


  • Aplicabil pentru e-mailuri, SMS și mesaje text
  • Expediați mesaje către mai mulți utilizatori

Integrare cu WooCommerce

Aveți un magazin pe WooCommerce? Utilizați integrarea WooCommerce, pentru a obține acces la instrumentele tari de automatizare a marketingului, concepute special pentru WooCommerce și WordPress.


Chatbot pentru marketing

Amplifică puterea instrumentelor menționate pe această pagină prin asocierea instrumentelor de marketing cu botul de chat. Botul poate automatiza totul, inclusiv răspunsul la întrebările utilizatorilor legate de campaniile de marketing. Făcând acest lucru, botul de chat poate îmbunătăți experiența clienților, economisind în același timp timp și muncă grea.



Social Share

Trimiteți mesaje clienților, și rugați-i să distribuie paginile lor curente pe rețelele sociale Facebook, Twitter și altele. Mariți traficul pe site, și prezența în rețelele de socializare.


  • Sunt suportate Facebook, Twitter, Whatsapp, Linked-in, Pinterest
  • Mai multe servicii vom conecta în curând

Proactive Chat

Rugați managerii să contacteze doar vizitatorii care sunt online, înainte de a începe o conversație. Managerii pot accesa lista de utilizatori online din zona de administrare, și pot invita orice utilizator să se angajeze într-o interacțiune prin chat live.


  • Real-time online users list
  • Trimiteți mesaje utilizatorilor, care sunt online

Mesaje Rich și sondaje

Managerii pot implica utilizatorii cu 10+ chaturi Rich (RCS), și le pot combina pentru a crea sondaje. Managerii pot întroduce mesaje Rich ca șiruri de parametri, direct în mesaje.


  • Peste 10 tipuri de mesaje Rich
  • Sondaje
  • Rich message as shortcode
  • Custom Rich messages

Sistem de rezervare

Cu integrarea Calendly, programarea întâlnirilor cu vizitatorii site-ului dvs. este o nimica toată. Clientii dvs. potențiali pot rezerva cu ușurință întâlniri direct din widgetul de chat, sau din tickets area.


  • Powered by Calendly
  • Încercați acum făcând clic aici