Pentru a utiliza chatbot-ul aveți nevoie de aplicația Dialogflow

Chatbot-ul realizat cu OpenAI și Dialogflow

Accelerează rezoluțiile clienților, și automatizează conversațiile prin implicarea uneia dintre cele mai avansate forme de inteligență artificială din lume. Acest lucru se poate face cu ușurință, în doar câteva minute.




Comunicare automatizată

Chatbot-ul răspunde în mod autonom la mesajele vizitatorilor atunci, când știe răspunsul corect. Când nu poate oferi răspunsul corect - va răspunde un manager, și va prelua controlul asupra conversației.


  • Comunicare automatizată
  • Instalare ușoară, în 30 de secunde
  • Pauză personalizată pentru chatbot la răspunsuri
  • Conversații Human-like

Ușor de utilizat


Nu sunt necesare abilități de programare

Antrenați automat OpenAI cu conținutul dvs. web, și utilizați Dialogflow pentru a introduce întrebări și răspunsuri personalizate.

Învață în timp ce construiești

Începeți cu un chatbot de bază, și aflați cum să utilizați funcții mai avansate, cum ar fi contexte și entități, atunci când sunteți gata.

Ghiduri și video-uri online

Există o mulțime de resurse online, inclusiv tutoriale, articole de ajutor și videoclipuri, despre Dialogflow și OpenAI.

Îmbunătățiți fluxurile de lucru și productivitatea

Utilizarea roboților poate ajuta la reducerea stresului managerilor, răspunzând automat la întrebări repetate și plictisitoare.

Reduceți volumul de muncă al managerilor

În medie, boții răspund la 30% din solicitările de asistență pentru clienți, eliberându-ți echipa pentru alte sarcini.

Boții vă rulează site-ul WEB 24/7

Economisiți timp și bani, lăsând chatbot-ul să funcționeze pe site-ul dvs. 24/7. Chatbot-ul rămâne activ zi și noapte.

Deveniți un mai bun rezolvator de probleme

Cu chatbotul, întrebările utilizatorilor dvs. primesc răspuns instantaneu în doar câteva secunde, maximizând satisfacția și loialitatea acestora.

Calificați automat clienții potențiali

Conectați-vă cu potențiali clienți în timp real, și obțineți automat detalii despre utilizator printr-o conversație umană.

Creșteți ratele de conversie

Folosiți-vă prezența online, răspunsurile instantanee și comunicarea profesională pentru a vă crește rata de conversie.


Preluare umană

La sfârșitul zilei, oamenii dețin întotdeauna controlul asupra software-ului nostru. Dacă chatbot-ul nu răspunde, puteți comanda controlul asupra unei conversații. Chatbot-ul alertează managerii numai atunci, când este necesar prin diferite metode.


  • Metode multiple de preluare a clienților
  • Notificări numai atunci, când este necesar
  • Confirmări de la utilizatori
  • Alte opțiuni

Chatbot-uri multilingvi

Schimbați limba chatbot-ului, pentru a se potrivi cu limba utilizatorului, creând o experiență multilingvă. Chatbot-ul poate de asemenea, să traducă mesajele în limba utilizatorului, și să răspundă în limba lui.


  • Traducerea mesajelor în timp real
  • Detectarea limbii
  • Peste 50 de limbi
  • Chatbot-uri multilingvi

Funcționează cu WhatsApp, Instagram și altele

Chatbot-ul poate fi conectat fără probleme la toate platformele majore de mesagerie, cum ar fi Facebook Messenger și WhatsApp. De asemenea, acceptă mesaje pentru toate platformele.


  • WhatsApp
  • Instagram
  • Telegram
  • Messenger
  • Viber
  • Altele

Creați chatbot-uri folosind datele dvs

Obțineți un chatbot inspirat de ChatGPT pentru datele tale! Pur și simplu încărcați documentele sau furnizați un link către website și urmăriți cum se întâmplă magia. Îmbunătățiți-i puterea asociindu-l cu Dialogflow și Google AI.


  • Antrenați chatbot-ul cu crawlere web, prin analizarea hărților de site XML și încărcarea documentelor
  • Îmbunătățiți-i puterea cu Dialogflow și Google

Avantajele OpenAI


Editare promptă

Personalizați atmosfera chatbot-ului, și furnizați informații utile pentru a răspunde întrebărilor utilizatorilor prin editare promptă.

Răspunsuri la întrebări generale

Dacă Dialogflow nu poate răspunde la o întrebare, OpenAI va oferi un răspuns. De asemenea, puteți dezactiva Dialogflow.

Generarea expresiilor de utilizator

Creați variații de expresii ale utilizatorilor, pentru Intențiile Dialogflow care îmbunătățesc automat chatbot-ul.

Corectarea ortografiei

Detectați și corectați automat greșelile de ortografie din întrebările utilizatorului, oferind o întrebare fără erori pentru Dialogflow.

Rescrierea mesajului

Rescrieți mesajele de la manageri, și faceți-le mai prietenoase și profesioniste, adăugați felicitări, și multe altele.

Răspuns inteligent

Economisește timpul managerilor, sugerând răspunsuri rapide la mesajele lor pe baza mesajelor utilizatorilor.

Ajustați mai fin cu OpenAI

Ajustați fiecare setare a OpenAI și ChatGPT, cum ar fi temperatura, modelele personalizate, frecvența și multe altele.

Preluare umană

Dacă OpenAI nu poate răspunde, utilizați funcția de preluare umană, pentru a transfera conversația unui manager live.

Chatbot-ul multilingv

Faceți-vă chatbot-ul multilingv cu un singur clic, folosind funcțiile multilingve tari ale Google AI.


Creați chatbot-uri cu Dialogflow

Utilizați Dialogflow pentru a crea chatboți, și a răspunde cu precizie la întrebări specifice și obișnuite, sau pentru sarcini avansate ale SmartChat. Integrați-l cu OpenAI pentru a gestiona întrebările pe care Dialogflow nu le poate prelucra.


  • Adăugați întrebări și răspunsuri personalizate
  • Integrați-le cu OpenAI

Acțiuni Chatbot

Oferă chatbot-ului tău posibilitatea de a efectua acțiuni din numele utilizatorului, cum ar fi trimiterea unui e-mail, deschiderea unui articol, schimbarea departamentului și multe altele. Pentru lista completă de acțiuni, faceți clic aici.


  • Peste 10 acțiuni disponibile
  • Permiteți chatbot-ului să acționeze din numele utilizatorului

Chatbot Training on the Fly

Îmbunătățiți performanța chatbot-ului cu fiecare chat, adăugând noi întrebări și răspunsuri în timp real. Într-un clic, managerii pot învăța chatbot-ului noi răspunsuri. OpenAI va crea variații ale întrebării, pentru a îmbunătăți chatbot-ul.


  • Îmbunătățirea OpenAI
  • Rugați managerii să antreneze chatbot-ul
  • Multilingual training

Google Search & Spelling Correction

Oferiți chatbot-ului dvs. capacitatea de a căuta răspunsuri pe Google și pe site-ul dvs. prin intermediul Google search, și de a corecta automat întrebările scrise greșit ale utilizatorilor. Totul este automat.


  • Chatbot răspunde din Google, și de pe site-ul dvs
  • Corectați întrebările scrise greșit ale utilizatorilor

Mesaje depline și sondaje

Funcționalitatea chatbot-ului este egală cu cea a unui manager uman! Poate expedia atașamente, media, mesaje depline și sondaje, care sunt ușor de creat și de inserat în mesajul chatbot-ului.


  • Mesaje depline ca shortcoduri
  • Atașamente și media
  • Sondaje
  • 10+ tipuri de mesaje depline

Șabloane Dialogflow gata de utilizare

Când creați un chatbot, să faceți primul pas poate fi dificil. Pentru a facilita acest lucru, Dialogflow oferă un set de șabloane de chatbot gata de utilizat, fiecare capabil să răspundă la întrebările generale.


  • Peste 45 de șabloane
  • Răspunsuri automate la întrebări generale

Bază de cunoștințe

Oferă-ți superputeri chatbot-ului tău cu cunoștințe suplimentare. Chatbot-ul va folosi automat articolele tale din SmartChat, sau întrebările și răspunsurile din baza de cunoștințe.


  • Google Assistant
  • Baza de cunoștințe Dialogflow
  • Articole din SmartChat

Analitică

Verificați întrebările utilizatorilor care lipsesc, urmăriți numărul total de chat-uri chatbot, vizualizați analiza sentimentelor și multe altele. Datele sunt întotdeauna la îndemână, și vă permit să vă ajustați chatbot-ul pentru a-l îmbunătăți în fiecare zi.


  • Un vast set de rapoarte de încredere
  • Verificați întrebările lipsite ale utilizatorilor
  • Analiza sentimentelor
  • Numărul total de chat-uri chatbot

Integrare cu WooCommerce

Combinând AI-ul Dialogflow cu datele structurate ale WooCommerce, chatbot-ul poate citi conținutul magazinului dvs. WooCommerce, și poate oferi în mod autonom răspunsuri, care conțin informații relevante. Faceți clic pe buton, pentru mai multe detalii despre această caracteristică inovatoare.


Suport pentru Dialogflow CX și ES

Toate caracteristicile Dialogflow enumerate pe această pagină sunt disponibile atât pentru Dialogflow CX, cât și pentru Dialogflow ES.



More Features

Aruncă o privire la funcțiile inovatoare Dialogflow de mai jos. Fiecare dintre ele este conceput pentru a face chatbot-ul tău cu adevărat minunat.


Suport e-mail și mesaje text

Chatbot-ul poate răspunde automat la e-mailurile și mesajele text ale utilizatorilor, dacă răspunsul este cunoscut.

Utilizare gratuită

Dialogflow este gratuit p/u utilizare. Doar întreprinderile cu un volum de trafic foarte mare vor necesita un plan cu plată.

Machine Learning

Dialogflow folosește învățarea automată, pentru a înțelege ce spun utilizatorii și pentru a extrage datele structurate în consecință.

Procesarea limbajului natural

Folosind ani de studieri de domenii și big data, Dialogflow NLP de la Google este printre cele mai avansate din lume.

Sentiment Analysis

Dialogflow recunoaște sentimentele utilizatorilor, și poate identifica utilizatorii frustrați cu "score and magnitude metrics".

Detectare entitate

Dialogflow poate extrage date structurate din expresiile utilizatorului, pentru a înțelege întrebările ca un om.

De ce Dialogflow și OpenAI? De ce nu o singură soluție?

Cei mai buni roboti de chat sunt alimentați de inteligență artificială reală (Real artificial intelligence). Ea este ceva, ce pot oferi doar câțiva dintre principalii jucători mondiali. Nu încercăm să-i certăm, ci îi facem prieteni. Credem că boții ar trebui să fie inteligenți și autonomi. Acesta este motivul, pentru care folosim Dialogflow de la Google și OpenAI.