Chatbot-ul realizat cu OpenAI și Dialogflow
Accelerează rezoluțiile clienților, și automatizează conversațiile prin implicarea uneia dintre cele mai avansate forme de inteligență artificială din lume. Acest lucru se poate face cu ușurință, în doar câteva minute.
Comunicare automatizată
Chatbot-ul răspunde în mod autonom la mesajele vizitatorilor atunci, când știe răspunsul corect. Când nu poate oferi răspunsul corect - va răspunde un manager, și va prelua controlul asupra conversației.
- Comunicare automatizată
- Instalare ușoară, în 30 de secunde
- Pauză personalizată pentru chatbot la răspunsuri
- Conversații Human-like
Ușor de utilizat
Nu sunt necesare abilități de programare
Antrenați automat OpenAI cu conținutul dvs. web, și utilizați Dialogflow pentru a introduce întrebări și răspunsuri personalizate.
Învață în timp ce construiești
Începeți cu un chatbot de bază, și aflați cum să utilizați funcții mai avansate, cum ar fi contexte și entități, atunci când sunteți gata.
Ghiduri și video-uri online
Există o mulțime de resurse online, inclusiv tutoriale, articole de ajutor și videoclipuri, despre Dialogflow și OpenAI.
Îmbunătățiți fluxurile de lucru și productivitatea
Utilizarea roboților poate ajuta la reducerea stresului managerilor, răspunzând automat la întrebări repetate și plictisitoare.
Reduceți volumul de muncă al managerilor
În medie, boții răspund la 30% din solicitările de asistență pentru clienți, eliberându-ți echipa pentru alte sarcini.
Boții vă rulează site-ul WEB 24/7
Economisiți timp și bani, lăsând chatbot-ul să funcționeze pe site-ul dvs. 24/7. Chatbot-ul rămâne activ zi și noapte.
Deveniți un mai bun rezolvator de probleme
Cu chatbotul, întrebările utilizatorilor dvs. primesc răspuns instantaneu în doar câteva secunde, maximizând satisfacția și loialitatea acestora.
Calificați automat clienții potențiali
Conectați-vă cu potențiali clienți în timp real, și obțineți automat detalii despre utilizator printr-o conversație umană.
Creșteți ratele de conversie
Folosiți-vă prezența online, răspunsurile instantanee și comunicarea profesională pentru a vă crește rata de conversie.
Preluare umană
La sfârșitul zilei, oamenii dețin întotdeauna controlul asupra software-ului nostru. Dacă chatbot-ul nu răspunde, puteți comanda controlul asupra unei conversații. Chatbot-ul alertează managerii numai atunci, când este necesar prin diferite metode.
- Metode multiple de preluare a clienților
- Notificări numai atunci, când este necesar
- Confirmări de la utilizatori
- Alte opțiuni
Chatbot-uri multilingvi
Schimbați limba chatbot-ului, pentru a se potrivi cu limba utilizatorului, creând o experiență multilingvă. Chatbot-ul poate de asemenea, să traducă mesajele în limba utilizatorului, și să răspundă în limba lui.
- Traducerea mesajelor în timp real
- Detectarea limbii
- Peste 50 de limbi
- Chatbot-uri multilingvi
Funcționează cu WhatsApp, Instagram și altele
Chatbot-ul poate fi conectat fără probleme la toate platformele majore de mesagerie, cum ar fi Facebook Messenger și WhatsApp. De asemenea, acceptă mesaje pentru toate platformele.
- Telegram
- Messenger
- Viber
- Altele
Creați chatbot-uri folosind datele dvs
Obțineți un chatbot inspirat de ChatGPT pentru datele tale! Pur și simplu încărcați documentele sau furnizați un link către website și urmăriți cum se întâmplă magia. Îmbunătățiți-i puterea asociindu-l cu Dialogflow și Google AI.
- Antrenați chatbot-ul cu crawlere web, prin analizarea hărților de site XML și încărcarea documentelor
- Îmbunătățiți-i puterea cu Dialogflow și Google
Avantajele OpenAI
Editare promptă
Personalizați atmosfera chatbot-ului, și furnizați informații utile pentru a răspunde întrebărilor utilizatorilor prin editare promptă.
Răspunsuri la întrebări generale
Dacă Dialogflow nu poate răspunde la o întrebare, OpenAI va oferi un răspuns. De asemenea, puteți dezactiva Dialogflow.
Generarea expresiilor de utilizator
Creați variații de expresii ale utilizatorilor, pentru Intențiile Dialogflow care îmbunătățesc automat chatbot-ul.
Corectarea ortografiei
Detectați și corectați automat greșelile de ortografie din întrebările utilizatorului, oferind o întrebare fără erori pentru Dialogflow.
Rescrierea mesajului
Rescrieți mesajele de la manageri, și faceți-le mai prietenoase și profesioniste, adăugați felicitări, și multe altele.
Răspuns inteligent
Economisește timpul managerilor, sugerând răspunsuri rapide la mesajele lor pe baza mesajelor utilizatorilor.
Ajustați mai fin cu OpenAI
Ajustați fiecare setare a OpenAI și ChatGPT, cum ar fi temperatura, modelele personalizate, frecvența și multe altele.
Preluare umană
Dacă OpenAI nu poate răspunde, utilizați funcția de preluare umană, pentru a transfera conversația unui manager live.
Chatbot-ul multilingv
Faceți-vă chatbot-ul multilingv cu un singur clic, folosind funcțiile multilingve tari ale Google AI.
Creați chatbot-uri cu Dialogflow
Utilizați Dialogflow pentru a crea chatboți, și a răspunde cu precizie la întrebări specifice și obișnuite, sau pentru sarcini avansate ale SmartChat. Integrați-l cu OpenAI pentru a gestiona întrebările pe care Dialogflow nu le poate prelucra.
- Adăugați întrebări și răspunsuri personalizate
- Integrați-le cu OpenAI
Acțiuni Chatbot
Oferă chatbot-ului tău posibilitatea de a efectua acțiuni din numele utilizatorului, cum ar fi trimiterea unui e-mail, deschiderea unui articol, schimbarea departamentului și multe altele. Pentru lista completă de acțiuni, faceți clic aici.
- Peste 10 acțiuni disponibile
- Permiteți chatbot-ului să acționeze din numele utilizatorului
Chatbot Training on the Fly
Îmbunătățiți performanța chatbot-ului cu fiecare chat, adăugând noi întrebări și răspunsuri în timp real. Într-un clic, managerii pot învăța chatbot-ului noi răspunsuri. OpenAI va crea variații ale întrebării, pentru a îmbunătăți chatbot-ul.
- Îmbunătățirea OpenAI
- Rugați managerii să antreneze chatbot-ul
- Multilingual training
Google Search & Spelling Correction
Oferiți chatbot-ului dvs. capacitatea de a căuta răspunsuri pe Google și pe site-ul dvs. prin intermediul Google search, și de a corecta automat întrebările scrise greșit ale utilizatorilor. Totul este automat.
- Chatbot răspunde din Google, și de pe site-ul dvs
- Corectați întrebările scrise greșit ale utilizatorilor
Mesaje depline și sondaje
Funcționalitatea chatbot-ului este egală cu cea a unui manager uman! Poate expedia atașamente, media, mesaje depline și sondaje, care sunt ușor de creat și de inserat în mesajul chatbot-ului.
- Mesaje depline ca shortcoduri
- Atașamente și media
- Sondaje
- 10+ tipuri de mesaje depline
Șabloane Dialogflow gata de utilizare
Când creați un chatbot, să faceți primul pas poate fi dificil. Pentru a facilita acest lucru, Dialogflow oferă un set de șabloane de chatbot gata de utilizat, fiecare capabil să răspundă la întrebările generale.
- Peste 45 de șabloane
- Răspunsuri automate la întrebări generale
Bază de cunoștințe
Oferă-ți superputeri chatbot-ului tău cu cunoștințe suplimentare. Chatbot-ul va folosi automat articolele tale din SmartChat, sau întrebările și răspunsurile din baza de cunoștințe.
- Google Assistant
- Baza de cunoștințe Dialogflow
- Articole din SmartChat
Analitică
Verificați întrebările utilizatorilor care lipsesc, urmăriți numărul total de chat-uri chatbot, vizualizați analiza sentimentelor și multe altele. Datele sunt întotdeauna la îndemână, și vă permit să vă ajustați chatbot-ul pentru a-l îmbunătăți în fiecare zi.
- Un vast set de rapoarte de încredere
- Verificați întrebările lipsite ale utilizatorilor
- Analiza sentimentelor
- Numărul total de chat-uri chatbot
Integrare cu WooCommerce
Combinând AI-ul Dialogflow cu datele structurate ale WooCommerce, chatbot-ul poate citi conținutul magazinului dvs. WooCommerce, și poate oferi în mod autonom răspunsuri, care conțin informații relevante. Faceți clic pe buton, pentru mai multe detalii despre această caracteristică inovatoare.
Suport pentru Dialogflow CX și ES
Toate caracteristicile Dialogflow enumerate pe această pagină sunt disponibile atât pentru Dialogflow CX, cât și pentru Dialogflow ES.
More Features
Aruncă o privire la funcțiile inovatoare Dialogflow de mai jos. Fiecare dintre ele este conceput pentru a face chatbot-ul tău cu adevărat minunat.
Suport e-mail și mesaje text
Chatbot-ul poate răspunde automat la e-mailurile și mesajele text ale utilizatorilor, dacă răspunsul este cunoscut.
Utilizare gratuită
Dialogflow este gratuit p/u utilizare. Doar întreprinderile cu un volum de trafic foarte mare vor necesita un plan cu plată.
Machine Learning
Dialogflow folosește învățarea automată, pentru a înțelege ce spun utilizatorii și pentru a extrage datele structurate în consecință.
Procesarea limbajului natural
Folosind ani de studieri de domenii și big data, Dialogflow NLP de la Google este printre cele mai avansate din lume.
Sentiment Analysis
Dialogflow recunoaște sentimentele utilizatorilor, și poate identifica utilizatorii frustrați cu "score and magnitude metrics".
Detectare entitate
Dialogflow poate extrage date structurate din expresiile utilizatorului, pentru a înțelege întrebările ca un om.
De ce Dialogflow și OpenAI? De ce nu o singură soluție?
Cei mai buni roboti de chat sunt alimentați de inteligență artificială reală (Real artificial intelligence). Ea este ceva, ce pot oferi doar câțiva dintre principalii jucători mondiali. Nu încercăm să-i certăm, ci îi facem prieteni. Credem că boții ar trebui să fie inteligenți și autonomi. Acesta este motivul, pentru care folosim Dialogflow de la Google și OpenAI.