Instrumente de marketing revoluționare pentru WooCommerce
Măriți vânzările magazinului dvs. cu instrumentele tari de automatizare de marketing pentru WooCommerce, cum ar fi roboții integrați cu magazinul dvs., reduceri automate, mesaje follow-up și multe altele.
Istoricul comenzilor
Vizualizați detaliile comenzilor clienților dvs. din WooCommerce direct în zona de administrare a dialogurilor, în timp real. Nu mai pierdeți timp în căutarea datelor. Acest instrument marăște productivitatea, și scade timpul de răspuns.
- Afișați rulajul total al clientilui
- Afișați istoricul comenzilor clientilui, în detalii
- Afișați toate comenzile clientului
Popup-uri cu produse WooCommerce
Trimiteți mesaje cu carduri de produse pe loc din zona de administrare a conversațiilor cu un singur clic prin intermediul pop-up-ului dedicat. Aveți un site multilingv? Pop-up-ul se afișează automat în limba utilizatorului.
- Inserați carduri de produse pe loc
- Filtrare după categorie și căutare de produse
- Absolut multilingv
Gestionarea coșului de cumpărături WooCommerce
Vizualizați și gestionați coșurile de cumpărături ale clienților în timp real din zona de administrare. Ajutați clienții să finalizeze achizițiile prin adăugarea (sau eliminarea) de produse pe loc. Creșteți satisfacția clienților și rata de conversie.
- Vizualizați coșul de cumpărături al clienților în timp real
- Gestionați coșurile de cumpărături ale clienților și adăugați/eliminați produse
- Absolut multilingv
Integrare cu magazin WhatsApp
Sincronizați WooCommerce cu magazinul WhatsApp, și permiteți utilizatorilor să cumpere produsele WooCommerce din WhatsApp. SmartChat va genera automat un link de plasare a comenzii.
- Sincronizați WooCommerce cu WhatsApp
- Plasarea automată a comenzii în WooCommerce
- Utilizați chatbot-ul, pentru a automatiza interacțiunea cu utilizatorul
Chatbot-ul nostru vă cunoaște produsele din magazin, și răspunde la întrebările clienților dvsChatbot-ul WooCommerce necesită aplicația Dialogflow
Combinând forța Google AI și datele structurate ale WordPress & WooCommerce - robotul înțelege întrebările utilizatorilor referitoare la magazinul dvs. Chatbot-ul oferă răspunsuri utilizand datele extrase din magazinul dvs. WooCommerce. Robotul se sincronizează fiecare dată, dupa ce editați conținutul de pe site-ul dvs.
Ridicați marketingul conversațional la un nivel absolut nou cu chatbot-uri automateChatbot-ul WooCommerce necesită aplicația Dialogflow
Utilizatorilor le place să comunice prin chat, pentru că este comod, răspunsurile vin rapid, și seamănă cu o conversație adevărată. Înlocuiți sau supliniți cu chatbot canalele tradiționale de marketing, cum ar fi e-mailurile și formele. Trimite mesaje cu discounturi, tip follow-up și returning, sau privind coșurile abandonate și multe altele într-un mod conversațional.
Conversații complexe, care vor încântă cliențiiChatbot-ul WooCommerce necesită aplicația Dialogflow
Botul este capabil să răspundă la întrebările clienților, legate de istoricul vizitelor și contexte. Solicitați detalii despre produse și prețuri, iar la urmatoarea vizită chatbot-ul își va aminti produsele discutate în mesajele anterioare, și va indica prețul actual. Sunt acceptate multe scenarii. Pentru mai multe detalii, vizitați pagina chatbot sau vedeți chatbot-ul WooCommerce în acțiune aici.
Accesați tehnologia avansată Chatbot
În prezent, chatboții de nivel avansat sunt folosiți doar de brandurile mondiale, cu bugete solide pentru elaborarea produselor software, capabile să ducă dialoguri de tip human-like. Cu aplicația WooCommerce, puteți utiliza aceeași tehnologie la un preț accesibil!
Detalii integrare cu WooCommerce
Toate detaliile produselor, inclusiv prețurile, evaluările, imaginile, atributele, datele de producere și multe altele - sunt sincronizate cu chatbotul.
Produsele și atributele
Toate detaliile produsului, inclusiv prețurile, evaluările, imaginile, atributele, datele de producere și multe altele - sunt sincronizate cu botul.
Categorii și Tag-uri
Categoriile și alte date sunt sincronizate cu botul, și actualizate automat atunci, când faceți modificări.
Magazinul, coșul și comenzile
Permiteți chatbot-ului să ajute în regim autonom clienților dvs, furnizândule date legate de produsele adăugate în coș, și comenzile plasate.
Acționează în locul utilizatorului
Chatbot-ul poate efectua acțiuni reale în locul utilizatorului, cum ar fi: adăugarea produselor în coș, sau să deschidă după cerere o pagină anumită a site-ului.
Multilingv
Sincronizarea este multilingvă. Produsele, categoriile și celelalte - vor fi sincronizate în toate limbile disponibile.
Absolut automat
Nu este necesară nicio configurare. Doar sincronizați într-un singur clic botul cu sistemul de administrare, și el va începe să răspundă la întrebările utilizatorilor legate de magazinul dvs.
Extrem de repede
Datele din magazin sunt primite fără adresări la sistemul WordPress, ci prin accesarea directă la baza de date. Acest fapt asigură o viteză de răspuns uimitoare.
Compatibil cu platformele de mesagerie
Chatbot-ul WooCommerce este compatibil cu cele mai răspândite platforme de mesagerie, inclusiv Facebook Messenger, WhatsApp, Twitter, Telegram, Instagram.