Sincronizați WeChat cu SmartChat
Îmbinați comunicația din WeChat și site-ul dvs. într-un singur loc. Primiți mesaje trimise către contul oficial WeChat și răspundeți la ele direct în SmartChat.
Comunicați în SmatChat
Primiți, și răspundeți instantaneu la mesajele trimise în contul dvs. oficial WeChat direct din SmartChat. Integrarea acceptă atașamente, documente, fotografii, videoclipuri, audio și multe altele.
- Trimiteți și primiți mesaje
- Sincronizare bidirecțională în Real-time
- Atașamente, media, multe altele
Conectați Chatbotul la WeChat
Integrați chatbot-urile de la OpenAI și Dialogflow cu contul oficial WeChat, și automatizați-vă comunicarea în cadrul WeChat. Integrarea noastră este cea mai avansată de pe piață, și oferă caracteristici unice și inovatoare. Sunt incluse și funcționalități suplimentare, cum ar fi opțiunea de a opri chatbot-ul în afara orelor de lucru, și mesajul de bun venit.
- Mesaje RCS
- Preluare umană
- Ratingul managerilor
- Mesaje Follow-up
- Mesaje offline
- Închiderea mesajului
- Mesaje de abonare
- Multilingv
- Detectarea limbii
- Actions
Atribuiți departamente
Direcționați automat conversațiile și mesajele din WeChat către anumite departamente.
Sincronizarea utilizatorului
Oricine, care vă va trimite mesaje - va fi adăugat în SmartChat cu poza, și numele de profil din WeChat.
Notificări
Primiți notificări prin e-mail, SMS și push atunci, când primiți mesaje noi în WeChat.
Atașamente media
Compatibilitate bidirecțională pentru GIF-uri, emoji-uri, imagini, fișiere audio, video sau atașamente. Puteți trimite mai multe atașamente simultan.
Traducere automată
Traduceți instantaneu mesajele utilizatorului în limba înțeleasă de managerul dvs. Sau invers: traduceți în limba utilizatorului.
Detectarea limbii
Detectați "din mers" limba utilizatorului, analizând mesajele lui trimise prin WeChat.
Chatbot
Conectați chatbot-ul la contul dvs. oficial WeChat, și utilizați un singur chatbot pentru toate canalele.
Omni-Channel
Trimiteți și răspundeți la mesaje WeChat, e-mailuri, chat-uri și multe altele - din zona de administrare a SmartChat.
Rutarea managerilor
Conversațiile și mesajele SmartChat pot fi redirecționate managerilor, în dependență de competențele și funcțiile lor.