Încorporați pentru clienți un widget cu tichete unde e necesar
Cu aplicația Tickets, puteți plasa pentru clienți pe site-ul dvs sistemul de ticketing, astfel încât clienții dvs. să primească suport imediat de la o singură interfață, sub orice formă preferă.
Crearea tichetelor rapid și simplu
Clieți Dvs pot să trimită solicitări în câteva secunde. Nicio funcție inutilă, doar o interfață simplă și curată. Puteți personaliza câmpurile de pe formularul de solicitare, și puteți adăuga câmpuri suplimentare, precum departamentele.
- Câmpuri pentru departamente și prioritate
- Interfață simplă și ordonată
- Câmpuri de solicitare personalizate
Conectare și Înregistrare
Propuneți clienților să se înregistreze, sau să se logheze înainte de a trimite solicitări. Sau din contra: lasați accesul deschis pentru orice vizitator. Puteți personaliza formularul cu câmpuri adăugătoare, sau să afișați opțional un formular de acceptare a consimțământului de confidențialitate.
- Formulare de înregistrare și autentificare
- Vizitatorii pot avea acces fără înregistrare
- Câmpuri personalizate
- Confidențialitate și GDPR
Multe date
Afișați automat clienților Dvs mai multe date utile, cum ar fi: lista de fișiere atașate, prezența managerului online și indicator tastare răspuns, locația și ora locală. Puteți, de asemenea, să alegeți care date să le afișați, și care nu.
- Starea de tastare și starea online
- Listă de fișiere atașate în conversație
- Locația managerului și ora locală
- Detaliile biletului și departamentul
Suport pentru setările de chat
Majoritatea setărilor de chat funcționează și în zona de solicitări. Acestea includ funcții precum Slack, chatbot, programul, notificările, sunetele, articole și altele. Consultați pagina Chatbot pentru mai multe detalii.
- Slack și Dialogflow
- Notificări și mesaje
Integrare WooCommerce
Sincronizarea cu WordPress permite zonei de solicitări să recunoască automat clienții autentificați. De asemenea, puteți include un selector de elemente WooCommerce în noul formular de solicitare și să permiteți clienților să asocieze un element WooCommerce cu solicitarea.
Sistem de tichete
Includeți o zonă profesională de solicitări pe site-ul dumneavoastră și oferiți suport clienții dumneavoastră.
Chatbot-uri, Slack și multe altele
Primul sistem de gestionare a solicitărilor de chatbot-uri și Slack. Pentru suport mai eficient.
Experiență excelentă pentru utilizator UX
Design orientat spre om. Simplu și minimalist. Receptiv. Animații frumoase. Și multe altele.
Google ReCaptcha
Blocați permanent roboții și protejați zona de solicitări de spam și abuzuri cu Google ReCaptcha.
Zone de solicitări infinite.
Creați cât de multe zone de solicitări unice doriți prin intermediul API-ului. Fiecare panou poate folosi propriile sale setări.
Confirmare prin email
Opțiunea de a trimite un email de confirmare după crearea unei noi solicitări sau conversații de chat.
Aspect receptiv
Widget-ul se ajustează automat la designul și aspectul containerului sau lățimii dispozitivului.
Instalare rapidă și ușoară.
Gata de utilizare imediată. Trebuie doar să inserați linkul scriptului sau shortcode WordPress și sunteți pregătit să începeți.
Opțiuni de personalizare.
Personalizați aspectul și funcționalitățile widget-ului și selectați elementele de afișat sau de ascuns.